امنیت پیج اینستاگرام

روش های بالا بردن امنیت اینستاگرام

روش های بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام

با توجه به گسترش استفاده از اینستاگرام بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام بسیار مهم است.

انواع روش های بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام:

  1. استفاده از ثبت شماره تماس ثبت شده
  2. استفاده از کد واتساپ
  3. استفاده از کد بکاپ
  4. استفاده از نرم افزار Authenticator
  5. استفاده از ایمیل ثبت شده

مهترین کار قبل از انجام این مراحل، ثبت شماره تماس و ایمیل خودتان است. سعی کنید از شماره تماس و ایمیلی استفاده کنید که در اکانت دیگری استفاده نکرده باشید.

برای این کار ابتدا بر روی منو همبرگری بالای اینستاگرام کلیک کرده و بعد وارد قسمت accounts centre میشوید،در این قسمت وارد personal details شده و قسمت contact info و date of brith را دقیق پر کنید.

اموزش فعال کردن امنیت پیج اینستاگرام

بعد از انجام این مراحل برای فعال کردن two-factor authentication ((امنیت اینستاگرام)) ابتدا بر روی منو همبرگری بالایی اینستاگرام کلیک کرده و بعد وارد قسمت accounts centre میشوید،در این قسمت وارد password and security شده و بعد روی گزنیه two-factor authentication کلیک کنید. 

در این قسمت روش های مختلفی به شما گفته است که ما توصیه میکنیم همه روش ها فعال کنید.

روش ثبت شماره تماس، ایمیل و واتساپ

در روش ثبت شماره تماس، فیس بوک(اینستاگرام) به شماره ثبت شده شما پیغام ارسال میکند که شما باید کد را به اینستاگرام بدهید تا فعال شود.

ثبت ایمیل و واتساپ هم مانند ثبت شماره تماس است.

آموزش استفاده از نرم افزار Authenticator

استفاده از نرم افزار Authenticator به این صورت است که اول شما باید از اپل استور یا گوگل پلی این نرم فزار را دانلود و نصب کنید، سپس اینستاگرام به شما کد میدهد و شما باید این کد را در نرم افزار Authenticator ثبت کنید، بعد از ثبت کند در صفحه اصلی نرم افزار Authenticator کدهای چند ثانیه به شما میدهد که شما باید بلافاصله این کد را به اینستاگرام بدهید تا این روش فعال شود.

آموزش Backup codes

روش کد بکاپ به این صورت است که شما بعد از فعال کردن این روش ها روی گزنیه Backup codes کلیک کرده و اینستاگرام به شما 5 ردیف کد میدهد. شما باید این کدها را در یک جا ذخیره داشته باشید.

آموزش ورود به اکانت اینستاگرام

بعد از فعال کردن هر کدام از این روش ها حال برای ورود  هر شخص به اکانت پیج اینستاگرام شما، افراد به غیر از یوزرنیم و پسورد نیاز به کد دارند، به این صورت که بعد از زدن یوزرنیم و پسورد صفحه ای دیگری باز میشود که پایین این صفحه انواع روش های که فعال کرده اید نمایان میشود((try another ways)). به عنوان مثال روی اس ام اس که کلید کنید یک اس ام اس روی خط شما فرستاده میشود که شما باید به اینستاگرام بدهید.

شایان ذکر است شما با این روش ها امنیت پیج اینستاگرام خود را بسیار بالا برده اید و احتمال هک شدن اکانت شما بسیار کم میشود.

 

دیدگاه‌ها (4)
رضا احدی
14 فروردین 1403 - 1:14 ق.ظ

سلام شما تیک آبی هم میگیرید؟

پاسخ
caraco
14 فروردین 1403 - 9:54 ق.ظ

دورود
بله انجام میشود با شماره شرکت تماس بگیرید.

پاسخ
رضا
18 فروردین 1403 - 11:34 ق.ظ

سلام شما امنیت پیج ما را بالا میبرید؟

پاسخ
caraco
26 فروردین 1403 - 9:54 ق.ظ

درورد صفر تا صد اینکار را انجام میدهیم
با شماره شرکت تماس بگیرید
02144945708
سپاس

پاسخ
دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.